hit counters

jueves, 1 de mayo de 2014

Del coma induït a la tomba de Senna!



Per si algú tendeix a pensar que les persones en estat de coma induït estan inactives, ho desmenteixo absolutament!!! Cert que no expressem res, però per dins estem vivint un somni profund ja que el cervell sí que està funcionant 100%, inclús diria que com la persona no està en condicions de decidir res, és ell a qui toca assumir més càrrega de treball, i va ser en aquest moment que va fer que el mític Ayrton Senna entrés en el meu somni.




al cap tenia la imatge de Senna, i és que pocs dies abans del meu greu accident, a Strembode bon matí al quiosc vaig comprar La Gazzetta dello Sport perquè portava la notícia de la pròxima venda del documental "Senna: no fear, no limits, no equal". Encara no l'havia vist, però llegint l'article se'm va posar la pell de gallina i per tant aquell moment va quedar retingut a la memòria, així que el sistema nerviós es va posar les piles i va rescatar aquest record recent i en va fer la seva pròpia pel·lícula...



...que tenia com a guió traslladar l'Ospedale Santa Chiara di Trento a la mateixa ciutat de Sao Paulo al costat de la tomba de Senna. Recordo, òbviament en somnis, com la seva fundació em va regalar molt amor!



Ara algunes neurones les tenia apagades, perquè Senna mai va fitxar per Ferrari i com tenia el record que anava així de vermell doncs el cap va alterar encara més la realitat, jaja!



Va ser gràcies amb ell que vaig començar a recuperar certa il·lusió per la vida, perquè es va interposar enmig d'un mal son que m'estava destrossant l'ànima. Gràcies Ayrton Senna!

No hay comentarios: