hit counters

domingo, 18 de mayo de 2014

Finde a la contra però igualment satisfet!



Per escalfar motors i donat que no havia tocat la Mendiz en tot l'any, el dissabte 17 de maig vaig sortir de Barcelona, vaig anar per costes i a 7km de Sant Feliu de Guíxols un mossos d'esquadra i un membre de l'organització d'un triatló em paren i em diuen que hi ha una cursa que durant hores el tram està tallat, es "riuen" de mi per no haver vist les senyals però resulta que darrera apareixen: autocars, cotxes, motos, altres ciclistes,... ara qui riu?? Com a alternativa em proposen o tornar a Tossa de Mar (tornar enrere 13km i després fer una volta que sumaria massa kilometratge i per tant desgast excessiu) o fer Sant Grau, sense tenir en compte que jo estava sense aigua i menjar (perquè pensava reposar a Sant Feliu de Guíxols i per davant tenia més baixada que pujada), al final trucada d'emergència als pares perquè em vinguin a buscar (estaven a Solius, a prop) ja que no penso jugar amb la salut.




L'endemà 18 de maig, estic a la sortida de la I Marxa Cicloturista Palamós - Costa Brava!



Avui sí he pogut completar el tram de costes sense que ningú m'obligués a donar mitja volta, però... l'organització no ha tingut paciència i ha desmuntat l'últim avituallament que hi havia passat Tossa de Mar sense tenir en compte que el grup on anava jo estàvem dins el temps reglamentari!! Un imprevist que poc em podia imaginar i novament en el mateix punt que feia 24h rebia una "bufetada". No he volgut acceptar el rebost dels companys perquè també anaven apurats de reserves i no els volia perjudicar, finalment a 5km d'arribar a Palamós no he aguantat més i he rebentat completament, he entrat a una benzinera i dues xocolatines i una coca-cola m'han retornat les suficients energies per arribar a meta!...



...ara penso que hauria d'haver acceptat el seu oferiment, però be tot i jugar involuntàriament 48h a la contra, em sento molt satisfet!

No hay comentarios: